Bilindiği üzere Odamız Serbest Şehircilik Hizmetleri, Büro Tescil, Mesleki Denetim ve En Az Ücret Yönetmeliği gereğince; Serbest Şehircilik Bürosunun, Oda tarafından farklı bir tarih verilmediği sürece her yıl Ocak ayı sonuna kadar tescil yenileme ücretini ödeyerek, tescil yenileme için gerekli evraklar ile beraber Odaya başvurması gerekmektedir.
Tescil yenilemeye ait başvuru evraklarının posta aracılığı ile bürolara gönderimi aşamasında sorunlar yaşanması, başvuru evraklarının süresinde Odamız birimlerine ulaştırılmasını kolaylaştırmak ve Odamız hizmetlerinin de zamanında ve eksiksiz olarak verilebilmesi için 2017 yılı tescil yenilemeye ait evraklar posta ile iletilmeyecek olup, e-posta aracılığı ile gönderilmiştir. İlgili dokümanlara ayrıca Odamız web sayfasının üyelik ve tescil bilgileri kısmından da ulaşabilirsiniz.
Geçmiş yıllarda yaşanan gecikmelerin 2017 yılı tescil döneminde yaşanmaması için, bürolarımız tarafından gerekli evrakların tamamlanarak başvuruların 31 Ocak 2017 tarihine kadar bağlı olduğu şube/temsilciliklere eksiksiz olarak yapılmasını rica eder, yeni çalışma dönemizde başarılar dileriz.