Etik İlkeler Özlük Hakları
MESLEK İÇİ SÜREKLİ EĞİTİM MERKEZİ ÇALIŞTAY DUYURUSU
HABERLER
Yayına Giriş Tarihi
2017-03-24
Güncellenme Zamanı
2017-03-24 12:37:48
Yayınlayan Birim
MERKEZ

 

 

 

 

 

Odamız Meslek İçi Sürekli Eğitim Merkezi kapsamında verilmesi düşünülen eğitim başlıkların oluşturulması amacıyla daha önce bir anket oluşturulmuş ve  üyelerimiz ile paylaşılmıştır. 18.11.2016 tarihli Danışma Kurulu`nda anket sonuçları değerlendirilerek, öncelikli 5 konu başlığı belirlenmiştir. Bu başlıkların MİSEM bünyesinde düzenli eğitimlerinin verilerek; üyelerimizin mesleki gelişimine katkıda bulunmak, söz konusu kuramsal başlıkları tartışmaya açmak, gündem yaratmak ve mesleki yetkinliklerin ilgi alanlarının artırıldığı bir ortam yaratmak amaçlanmıştır.

 

Belirlenen eğitim başlıkları şu şekildedir;

 

1)    Ulaşım Planlaması

2)    Kentsel Dönüşüm,  Uygulama Süreçleri ve Gayrimenkul Değerleme

3)    Kentsel Tasarım ve Rekreasyon

4)    Yasal Çerçeve ve Mevzuat (Mesleki Etik)

5)    Koruma Planlaması

 

Yukarıda belirtilen konuların olgunlaştırılması ve bu konulara ait alt başlıkların saptanması için farklı alanlarda çalışmalar yürüten akademisyenler ve uzmanlar ile bir araya gelinmesine karar verilmiştir. Buna göre 4 Nisan 2017 Salı günü saat 13.30`da Ankara`da bir çalıştay düzenlenmesi planlanmaktadır.

Söz konusu eğitim başlıkları konusunda deneyim, görüş ve önerilerini paylaşmak üzere tüm üyelerimizi katkı sunmaya davet ediyoruz.

 

Adres: TMMOB Şehir Plancıları Odası Meslek İçi Sürekli Eğitim Merkezi

Atatürk Bulvarı, Bulvar Apartmanı 219/13 Kavaklıdere Çankaya/ANKARA

TMMOB
Şehir Plancıları Odası

Çerez Politikası & Gizlilik Sözleşmesi

Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için amaçlarla sınırlı ve gizliliğe uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Çerezleri nasıl kullandığımızı incelemek ve çerezleri nasıl kontrol edebileceğinizi öğrenmek için Çerez Politikamızı inceleyebilirsiniz

kişisel verilerinizin Odamız tarafından işlenme amaçları konusunda detaylı bilgilere KVKK sayfamızdan ulaşabilirsiniz.

"/>